Verslo imitacijos - netradiciniai
mokymo sprendimai...
Visi mokymo sprendimai remiasi netradiciniu metodu - verslo imitacija. Verslo imitacija yra fizinis, dinamiškas organizacijos ir jos veiklos modelis. Konkuruojančių komandų laukia išbandymas: atrasti patį geriausią būdą, kaip panaudoti ribotus verslo išteklius tam, kad sukurtų kaip įmanoma daugiau vertės (pvz. geriau aptarnautų didesnį klientų kiekį mažesnėmis sąnaudomis).
Nekompiuterinė verslo salygų imitacija leidžia dalyviams ne spėlioti kaip yra sukurta sistema, bet patiems realiai tai pajusti. Dalyviai mokosi vieni iš kitų bendraudami ir analizuodami tikroviškas imonės veikloje dažnai pasitaikančias situacijas. Tai mokymosi metodika, kuri vienu metu suvienija dalyvių regos, klausos ir lytėjimo pojučius.
Imitacijos naudingos verslui ne tik kaip investicijos į darbuotojų kompetenciją, bet ir kaip papildoma priemonę motyvuoti žmones:
- parodant pasitikėjimą jų sugebėjimu mąstyti savarankiškai ir leidžiant jiems tą daryti;
- užtikrinant didesnį supratimą apie tai, ko vadovybė siekia, tokiu būdu sukuriant didesnį pasitikėjimą ir tikėjimą jų sugebėjimą tuos siekius įgyvendinti.
|
Verslo imitacijų kūrėjas - tarptautinės kompanijos CELEMI įkurėjas ir vyriausias mokymų konsultantas Klas Mellander. Jis yra inovatyvių mokymo metodų, skirtų strateginei komunikacijai ir kompetencijos ugdymui, pradininkas, dirbęs su plačiu spektru klientų iš viso pasaulio daugiau nei 35 metus. K.Mellander yra pasaulinį pripažinimą sulaukusių Decision BaseTM, TangoTM ir kitų efektyvių verslo imitacijų autorius. Jis taip pat yra daugelio knygų ir straipsnių autorius, įskaitant ir jo bestselerį "Mokymosi galia: kaip puoselėti darbuotojų augimą" (The Power of Learning: Fostering Employee Growth).
Atsisiųskite Klas Mellander metodikos principus.
|
Užsisakyte Klas Mellander knygą "The Power of Learning".
(Anglų arba
Vokiečių kalba)
|
Susipažinkite su Celemi verslo imitacijomis iš arčiau...
|