Livon LiteTM - Išsiskirti arba mirti
Livon LiteTM galima laikyti kaip tolesniu LivonTM
projekto įgyvendinimo etapu, perteikiant rinkos strategijos principus
eiliniams firmos darbuotojams, arba atskira mokymo programa, skirta visiems
pardavimo ar paslaugų srityje dirbantiems darbuotojams. Jos tikslas - pasiekti
supratimą ir užtikrinti palaikymą iš tų darbuotojų, kuriems tenka
atsakomybė atkartoti vadovybės pasirinktą strategiją ir kuriamą išskirtinį
įvaizdį savo konkrečioje darbo vietoje, kasdien bendraujant su klientais.
Šis trumpas ir efektyvus sprendimas yra naujausia LivonTM
serijos priemonė, kuri remiasi pagrindiniais imitacijos LivonTM principais
ir mokymosi metodais. Vos per 6 valandas jis sukuria bendrą supratimą apie
tai, kokie veiksniai įtakoja produkto ar paslaugos rinkos dalies plėtimą
|
|
Sprendimai : Imitacijos |
Šio seminaro dalyviai, pasiskirstę komandomis valdo
konkuruojančias bendroves. Supažinę su rinkodaros
principais visi aktyviai įsitraukia į kainodaros, rinkos
pozicionavimo ir įvaizdžio problemų svarstymą. Taip
padedami pagrindai intensyvioms diskusijoms apie tai, ar
tinkamai parengta jūsų verslo strategija užimti rinkos dalį,
kaip kiekvienas asmuo atsako už tos strategijos įgyvendinimą
ir kaip bendrovės vertybės atitinka klientų poreikius.
Baigiamoji seminaro dalis pratybos Aiškesnis
profilis padeda naujas žinias paversti konkrečiais
veiksmų planais.
Seminare paprastai dalyvauja nuo 20 iki 30 dalyvių, tačiau
galimi ir didesni renginiai, kuriuose vienu metu gali
dalyvauti keli šimtai žmonių.
|
|