Išsiskirti arba mirti!
Livon - tai interaktyvi marketingo planavimo ir pardavimų strategijos verslo imitacinė programa. Keturios besivaržančios dalyvių komandos (bendrovės) kovoja dėl rinkos dalies ir pelno sąlyginėje rinkoje Livon. Jų pagrindinis tikslas - pritraukti ir išlaikyti klientus aštrios konkurencijos sąlygomis. Dalyvių grupėms tenka atsižvelgti į viską: klientų poreikius ir preferencijas, rinkos vystymosi tendencijos, kainodarą, komunikaciją, pozicionavimą.
Komandos vadovauja operacijoms vietinėje rinkoje tuo pačiu gaudamos strateginę paramą iš centro/motininės kompanijos. Po to kiekviena komanda daro savo sprendimus, kaip geriausiai pozicionuoti veiklą. Metų pabaigoje jie suveda pelno, rinkos dalies laimėjimus ir praradimus, o taip pat firmos įvaizdžio rinkoje pasikeitimus. Lemiamas sėkmės veiksnys modelyje, taip pat kaip ir gyvenime, yra sugebėjimas subalansuoti įvaizdį ir realiai turimus resursus. Dalyviams tenka užduotis nustatyti tokias rinkai priimtinas kainas, kurios ne tik padengtų marketingo išlaidas, patalpų bei įrangos nuomą ir atlyginimus darbuotojams, bet ir generuotų pelną kompanijai.
Mokymosi metodika bei pati programa leidžia giliau suprasti visą marketingo ir pardavimų procesą ir akivaizdžiai parodo darnos tarp strategijos ir darbuotojų priimamų veiksmų būtinybę.
Livon skiriamas pardavimų vadovams, o taip pat vyr. pardavimų vadybininkams ir stambių projektų vadovams bei visiems nemarketingo specialistams, norintiems daugiau sužinoti apie marketingą.
Kur?
|
Le Meridien Villon viešbutis, 19 km greitkelis Vilnius-Ryga
|
Kada? |
2007 m. balandžio 18-19 d., 9.00 - 17.00 |
Kiek? |
1290 Lt + PVM / žmogui 3500 Lt + PVM / 3 žmonių komandai |
Dalyvių registracija
Norėdami gauti papildomą informaciją ar registruotis, prašome kreiptis į Luką Jovaišą
tel. (85) 273-1671; (8 611) 33208, el. paštas:
Lukas@lpk-mc.lt arba į Vitalijų Rakovskį tel. (8 614) 83063, el. paštas:
Vitalijus@lpk-mc.lt
Platesnė informacija.