free web site hit counter LPK Mokymo Centras
Mokymo centras CELEMI







Dalyvaudami LivonTM seminare, net ir plačiausiai pasklidusio prekybos ir platinimo tinklo darbuotojai gali išmokti, kaip reikia koordinuoti veiksmus, kuriant vieningą prekybos politiką - ir tik per pusantros dienos!

Jūs žinote, kad prekybos ir platinimo kompanijai nėra nieko svarbesnio už aiškų ir darnų savo marketingo politikos principų perteikimą klientams. Šie principai apibūdina jūsų kompaniją: jos produktus, jos vertybes ir tai, ko klientai gali iš jūsų tikėtis.

Gerai apibūdinta kompanija įgauna išskirtinių individualių bruožų, o tai jai leidžia išvengti konkurencijos. Aiškiai apibūdinti principai padeda klientams ne tik ryžtis kreiptis į jūsų kompaniją, bet ir apsispręsti dėl tolimesnio bendradarbiavimo su jumis.

Tačiau kaip užtikrint, kad marketingo principų būtų laikomasi nuosekliai, taip, kaip būtina norint įsitvirtinti savitoje rinkos nišoje? Jūsų rinkos komunikacijos vykdymą gali iškreipti prieštaringi klientų poreikiai, skirtingos vartotojų elgsenos interpretacijos, kontrakto gavimo kaštai, santykiai su tiekėjais ir pirkėjais, spaudimas iš vietinių dilerių pusės ir netgi pardavimų tinklo organizacinė struktūra. O dėl to klientai gali neteisingai įvertinti kompanijos veiklos principus.

   
Sprendimai : Imitacijos  



Visa to išdava? Jei klientai negali aiškiai suprasti, koks jūs esate, jei pagrindinės investicijos siekiant pritraukti naujus klientus, daromos turimų klientų išlaikymo sąskaita ir jei trumpalaikiai finansiniai sumetimai lemia jūsų marketingo planą, tai jūsų siunčiama žinutė paprasčiausiai nepasieks tikslo.

Kaip pasiekti sėkmę?

Kai kompanija sėkmingai pozicionuoja save rinkoje kuo geriau išnaudodama turimos nišos pranašumus, visų organizacijos lygių darbuotojai ima suprasti, kad nuo to, kaip jie atlieka savo darbą, tiesiogiai priklauso kompanijos marketingo žinutės pateikimo klientams tikslumas ir darnumas. Jie žino, kuo kompanija yra unikali ir kaip priimti sprendimai formuoja kompanijos įvaizdį. O svarbiausia - jie žino, kas yra jų klientas, kokie yra jų kliento poreikiai ir kaip kompanija gali geriausiai tuos poreikius patenkinti.

Kaip pasiekti, kad jūsų darbuotojai įgytų šį supratimą?
Atsakymas - Livon...


 
© 2001,
LPK Mokymo Centras
A. Goštauto g. 40B, 5 aukštas, LT-01112, Vilnius
Tel.: +370-5-2731-671, fax.: +370-5-2731-675, infot+tlpk-mc.lt